
Oferta Educațională 2025-2026
Bine ați venit la Bloom - un spațiu cald, prietenos, în care este valorizată individualitatea fiecărui copil, un loc în care prima lor experiență în colectivitate este una pozitivă, în care le sunt validate emoțiile și unde copiii nu sunt etichetați. Aici, copiii se simt importanți, văzuți, în siguranță; se joacă, socializează și sunt îndrumați cu blândețe.
Filozofia Educațională Bloom
Grădinița și Creșa Bloom își bazează procesul intructiv-educativ pe respectarea și aplicarea Curriculumului pentru Educație Timpurie (2019), document-cadru elaborat de Ministerul Educației care urmărește dezvoltarea armonioasă a copiilor în primii ani de viață. Corelat cu Reperele fundamentale în învățarea și dezvoltarea timpurie a copilului de la naștere până la 7 ani, curriculumul oferă continuitate educațională și o tranziție blândă de la grădiniță către școala primară.
La Bloom, evoluția globală a copilului este în centrul procesului educațional. Astfel, activitățile zilnice sunt structurate pe domenii experiențiale ce vizează dezvoltarea echilibrată pe toate planurile: cognitiv, emoțional, social și fizic, prin:
• Domeniul limbă și comunicare;
• Domeniul științe;
• Domeniul om și societate;
• Domeniul estetic și creativ;
• Domeniul psihomotric;
• Domeniul capacități și atitudini în învățare;
• Domeniul dezvoltare personală.
La Grădinița și Creșa Bloom, procesul instructiv-educativ este îmbogățit prin integrarea armonioasă a principiilor educaționale din trei mari pedagogii alternative – Montessori, Waldorf și Reggio Emilia – adaptate contextului contemporan și nevoilor reale ale copilului mic:
1. Pedagogia Montessori: în cadrul activităților pe centre și în amenajarea sălii de grupă
În cadrul activităților pe centre și prin amenajarea spațiului cu materiale senzoriale, de viață practică, limbaj, construcții îi încurajăm pe copii să exploreze și să învețe în ritm propriu. Spațiile ordonate și accesibile sunt gândite pentru a susține dezvoltarea independenței și a responsabilității, iar educatorul devine un ghid și un observator al copilului.
2. Pedagogia Waldorf: Sărbători specifice Waldorf prin proiectul lunar ,,Magia Naturii”
Zilele sunt organizate astfel încât copilul să se simtă în siguranță și ancorat în timp. Punem accent pe spiritul creativ al copilului prin joc liber, mișcare ritmică, cântece și teatru de masă. Ritmurile naturii sunt urmate prin sărbători specifice Waldorf ( precum Sărbătoarea Recoltei, Sărbătoarea Lampioanelor), momente speciale celebrate în comunitatea de copii. Totodată, copilul este încurajat să observe, să respecte și să iubească mediul înconjurător.
3. Pedagogia Reggio Emilia: în cadrul activităților în aer liber și în proiectele de grup.
Activitățile în aer liber și proiectele de grup sunt inspirate din pedagogia Reggio Emilia, o abordare centrată pe copil care pune accent pe expresivitate, colaborare, conexiunea cu natura și implicarea în comunitate. Credem că fiecare copil este un explorator activ, capabil să se exprime în moduri multiple: prin artă, mișcare, joc, muzică, cuvânt și explorare senzorială.
Ieșirile în natură facilitează contactul direct cu mediul, stimulând curiozitatea, gândirea critică și responsabilitatea față de lumea înconjurătoare. Copiii sunt încurajați să observe, să experimenteze și să caute soluții prin joacă și descoperire.
Proiectele de grup pornesc de la întrebările și interesele lor autentice, fiind construite în mod colaborativ, cu educatorul în rol de partener în învățare.
Solicită oferta educațională


Hai să ne cunoaștem!
Pentru mai multe detalii și informații, precum și pentru stabilirea unei vizionări, vă încurajăm să ne contactați la datele prezente mai jos.
0723.669.781